Freeeeeedagkväll!

Jobbar 5 minuter till.... ser ljuset nu kan man säga! Kommer vara ute ur den här byggnaden typ kl 21.16.... även att jag är på våning 5 och våra korridorer är typ mil långa... Fattar ni att jag vill gå! härifrån! NU!!!?

Jag ska iallafall till Emma då, så ska vi äta popcorn och se killers! Bra film!? ngn som vet? jag tror det iallafall.


idag kör vi svartvitt och ja jag är sjukligt trött och det syns, men jag bjussar på det, okej älskisar?! :D



Hej mörka ringa under ögonen och ruffsigt hår, men that's how u like me, right?! haha. nej nu går jag hem.


Ha en asbra kväll! Vi hörs i morgon, då är det först jobb 9.45-16.15 sen äre FEST som fan i Linkan, vi ses där!



CIAAAAO! (Ja, jag är lycklig nu Sassa) :D


Kommentarer
Postat av: Tove

Söt du är människa !!

2010-10-02 @ 15:33:07
URL: http://tovekarlssonn.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Du är fin precis som du är gumman=)

2010-10-04 @ 01:00:31
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: Oscar W

Så Snygg! :)

2010-10-08 @ 22:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0