FREEEEEDAG!

Heej mina hjärtegull! Vad ni läser, vad glad jag blir! :D


Men gud vad veckorna går fort, låter jag som 65+ nu eller? Alltså shit, det var ju nyss fredag! Galetgaletgaaaalet bra!! Jag har strax lunch, sen slutar jag kl 14.45! LYX! Även denna fredag! Har fått hur bra schema som helst nu och framåt, det gör mig glad!


Sov i stan inatt, skönt att inte behöva gå upp mitt i natten (även om det kändes så när klockan ringde).
Linda och Danne har köpt vagn nu! Så himla fin! :) snartsnartsnart kommer bebis! jag håller på att sprängas av lycka! pirr i magen! :D Kan det bara vara den 14:e januari NU!

Idag ska förresten Jossan fota Linda, då ska jag lägga ut bilder här så ni kan få se mysmagen! Den är stoor! :)

 

 

 

 

Här kommer lite bilder på mig sålänge! :)




LUNCH! Hörs sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0