Fredag fan!

Alltså det är konstigt hur fort det vänder för mig, idag och igår har jag känt mig skitglad! Inte helhjärtat lycklig, men glad, lite halvnöjd och aaa fan allmänt GLAD! Pigg har jag varit också, på morgonen, dock inte lika pigg efter jobbet eftersom jag gått upp mitt i natten för att åka till jobbet.. (ja jag tkr att kl 5 är mitt i natten, nästan!) Det är allt annat än morgon iallafall.. Men idag, fredag! Underbart! Har lite plans till helgen, men jag får se om jag ligger hemma i soffan istället eller kör på inflyttningsfesten, vill känna efter riktigt ordentligt så att jag inte är för svag . haha då går det alltid illa på fyllan!


Jobbar till 15.30 idag, ledig i helgen, kan man vara annat än glad? nja knappast... jag ler till och med för mig själv, kalla mig mano om ni vill :)


Nu ska jag jobba på, vi hörs senare, kanske får se hur fin jag är dagen till ära, var ju ett tag sen och jag gissar att ni saknat det, eller?! :D






You are my sweetest downfall, I loved you first, I loved you first.... 
Gud vad jag saknar det.





Later mina älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0