Är så arg att jag har ont i magen.

Ingen bra lördag! Eller jo det kommer bli, men just nu är jag bara så förbannat, jävla upprörd! På riktigt, helt sjukt arg och UPPRÖRD! Jag har sagt en gång att jag har svårt att hata folk, det finns ETT undantag, som jag kan säga att JAG HATAR SÅ MKT ATT JAG BARA VILL SLÅ OCH SLÅ OCH SLÅÅÅ. Ursäkta mig, men skottpengar på människan... Jag orkar inte ens berätta, men jag är arg, vi stannar där för att jag inte ska påverka er och ert lördagshumör.

Dock fick jag nattsällskap, så jag är ganska nöjd så :) Jag måste bara andas och släppa det här som har hänt, sen kan jag vara glad.




Ska åka till Emma snart, gå och handla och förbereda maten tills hon kommer från jobbet (om hon inte får kompa) vilket jag hoppas så jag slipper vara ensam... :)


Jag, Emma och Sandri ska slå på stort ikväll och jag är säker på att vi kommer lyckas så bra! Antingen förfestar vi hos Emsi eller hälsar på hos Pontus, kvällen får avgöra.. Vad vi iallafall är säkra på är att vi ska dricka piggelindrinkar! JAG ÄR SÅ JÄVLA SUGEN!!!!!!!!!




Här kommer lite fina bilder från igår.. jag blir ju helt tårögd!


Linda, Danne & ARNOLD!!!




När jag får se dem här underbara bilderna är det ju dock svårt att vara arg!

Är dem inte så underbart fina!? ÅH! Lilla Arnooooooold vill komma ut snart och pussas med mooster!!!

Magen är världens finaste, åhh! KÄRLEK!


Kommentarer
Postat av: cicci

piggelindrinkar är så sjuuuuukt gott!! :D



grymt fina bilder :)

2010-10-16 @ 14:42:16
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: emma

mums mums muuuumssss!!! dumma karlskoga som inte kompar miiigg!! buuuh men snart är jag hemma och då förväntar jag mig mat på bordet ;) ;) ;)

2010-10-16 @ 17:22:50
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: Anonym

:) inte långt kvar nu va?



<3

2010-10-17 @ 18:22:24
URL: http://varaivarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0