Andas, jag kan inte andas!

Jag får och kan inte skriva vad jag vill här (längre?) eller har det kanske alltid varit så? Jag som är en människa som känner och tänker så sjukt mkt vill bara SPY ut det i ord här, meeen har förstått att fel människor eller förresten inte fel människor, men människor med fel avsikt läser det jag skriver, det är ni som känner skadeglädje när jag mår dåligt och som bara är så sjukt nyfikna och "rädda" som jag syftar på.


Känns som att högst 20% läser min blogg dagligen endast för att ni är intresserade av mitt liv, min vardag, mina bilder och bara av mig för det är mina bästa vänner...
 Det är tråkigt. Fast ännu tråkigare är att jag som sagt inte KAN skriva det jag känner.


Just nu kan jag inte äta, knappt andas eller sova, jag har varit med om något, men sorry jag kan inte berätta och det är inte mitt fel. Jag ska nog ersätta min blogg med att skriva med papper och penna i en riktigt dagok eller skriva ett worddokument som INGEN kan läsa för visst att prata i all ära (är rätt bra på det :P) men ibland orkar jag inte prata, ibland vill jag skriva...
 Jag tror jag slutar blogga, nu låter det som att jag skulle ha en stor blogg och att folk ska bli jättebesvikna om jag slutar.. haha så är det ju absolut inte.
Men att inte få uttrycka mina känslor och tankar till 100% gör mig lite smått tokig! Jag har väl aldrig gjort det till 100, har döljt en hel del för er.. ;) Men när jag får dem orden "skriv inte om detta i bloggen är du snäll" så blir det så tydligt....... Nog för att jag ändå aldrig i mitt liv skulle ha skrivit just det här.... så gör orden mig irriterad.




Nu drar jag täcker över huvudet och gråter en skvätt, för så känns det verkligen just nu! Ingen behöver veta varför, jag håller det inombords även att jag är sämst på det. FAN.


Ta tillbaka mig typ till detta.



Finns inte ens ord som kan uttrycka hur mkt jag hade velat stoppa tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0