4 timmars sömn senare..

..och jag känner mig fortfarande trött!

 

Vill ge mig ut på en spring runda, men tror inte det går idag. Ska på dejt senare med mina bästa, Lisa och Lina, det ska bli skönt. Måste ha tips från coachen i den svåraste situation jag troligtvis varit i.

 

 

Vem kommer ihåg någon som är snäll, brukar jag säga. Så nu är det slut på att vara snäll, jag ska tänka på mig själv och vara lika stort ego som många andra.. No name.

 

Tråkigt utan bilder ju? ett par gamla fina kanske? det skulle lätta upp inlägget lite, hoooold it ska se om jag hittar ngr snyggisar..

Snart är jag busig och glad igen.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

PUDDING! :) <3

2010-10-27 @ 11:42:45
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0