2 små saker som gör mig lycklig idag!

Tjena heeeejsan! Fredag igen! Behöver inte skriva ännu en gång hur fort veckorna går, för det är bara att acceptera och sluta bli förvånad varje gång det redan är fredag igen..

 

Ajaa, mitt i allt skit så känner jag mig lite smålycklig! Just för att det är fredag! Och sen även för att ni läser på så bra, vad har hänt? just det, jag mår ju dåligt och har ett litet (läs mitt största någonsin) problem, är det därför ni läser? Era nyfikna jäääääklar! :P haha

 

 

Nu är det iallafall 2 timmar kvar tills jag går på helg, underbart! Får se hur helgen blir, tanken är att knalla till hugo i morgon, efter en förhoppningsvis lyckad föris hos Emma.. Vi får se om jag orkar eller om jag lyssnar på min kropp och stannar hemma, är instabil och då går det fan alltid snett... Vi får se, lovar att uppdatera er om mitt beslut. tss!

 

 

 

Tjaaaarå! Bilder kommer sen..



FÖR FAN! JAG GLÖMDE DET VIKTIGASTE AV ALLT!! JAG ÄR LYCKLIG FÖR ATT VI GÅTT UNDER 20-STRECKET IDAG! JAAAAAAAAAAAA BARA 19 DAGAR KVAR NU TILLS VI ÄR I PARADISET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0