Whiskeyröst utan whiskey..

Satan i gatan vad segt det är idag, ställde klockan fel igår 7.50 och bussen gick 7.40... Som tur var (eller snarare tyvärr) kom jag på det innan jag somnade och ställde om den till 6.50... Alltså, jag gick upp 6.50, bussen gick 7.40, jag började nu, vid 10.10... JO men visst älskar jag väl att behöva passa bussjävlar för att ta mig till jobbet.. Väl här iallafall så la jag mig tillrätta i en skön stol, filten på och hyrde bounty hunter. Har väl en halvtimme kvar eller ngt, får ta det på lunchen, dock har jag ingen lunch med mig, helvete.. kom påt nu.... :(


Vad gör ni idag!? När folk frågar vad jag ska göra idag säger jag precis som det är "jag är för trött för att tänka på det!"


Hörs senare

 Förresten är jag mysigt whiskeyhes idag, undrar hur många kunder som tror att jag är bakfull?!  Dock har ju dem som tror det fel, jag är bara helt otroligt trött.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0