Tröttast i hela världen!

Måndagmorgon, det finns i princip inget värre, jag är så förbannat trött... Idag är det nog extra mycket, brist på sömn natten till igår, sen inatt så vaknade jag 4.30 :S utan att kunna somna om, vad i helvete?! skulle upp kl. 6.. Är på jobbet nu och känner mig helt yr för att jag är så trött, helt crazy! Började kl. 8 och har både telefonmöte och ett möte på feelgood idag, hur ska jag orka det? Låt mig bara få åka hem till sängen igen.. snälla!? Börjar 14.30 i morgon, herregud vad jag behöver det! Men sen har jag bytt några dagar med Sandra så att jag slipper kväll hela veckan..... bra skit.

 

Inga bilder idag, nej ni får vänta tills jag är människa, vilket jag förhoppningsvis är i morgon..

 

 

 

Everyone knows but they wont tell



stackare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0