Jag vill inte leva i en lögn, men ni får ju välja själva.

En liten paus, på en dag. Kanske var vad som behövdes, ni tjajar ju så mkt om mitt jävla lösenord, så jag får väl ta bort det igen... :P

Jag känner just nu att det är inte jag som lider av att vara misslyckad och att det är personen som säger att den vill döda en person som vill lägga korten på borden och vara ärlig som behöver söka hjälp och inte visevärsa. Men jag sätter stopp där. Min blogg har blivit ngt jag aldrig ville att den skulle bli.. Nu går vi vidare, ser framåt!




Jag har iallafall precis lagat och ätit min favoritmat, korvstrogranoff såklart! Med potatis, inte ris! De är det bästa! Ska jag ngn gång bjuda ngn på middag så får det bli strogge alltså! haha :)

Om en timme ungefär går bussen mot stan igen, känns som att jag nyss kom hem.. men det är bra att ha ngt att göra när jag är ledig, ska möta upp emma på gymet, men idag är vi inte riktigt överens så hon ska på aerobicsen och jag går på 55 min pulsspinning. Är nog bra skit tror jag! Efter det hoppas jag att vi ska käka ngt gott och mysa lite ihop! Sen nattar jag hos syster, om det är okej, linda? danne? :)
För dem har lagt undan pengar på forex som jag ska hämta i morgon förmiddag och sen ska jag förbi gymet också och svettas lite tänkte jag.. kvällen är oklar, kanske behöver ligga på soffan och bara glo på ngt dåligt på tvn en hel kväll, är ju inte helt fel..
Nu har jag även bokat tid till linsklinken så ska dit på fredag, bra carro (Y) bockar av saker på listan hela tiden nu... igår skrev jag även packlista!! För idag är det ju bara EN VECKA KVAAAAAAAAAAAR!! sjukt nära! Snart är vi i paradiset och kan glömma allt annat för en stund! wiiie! Lycka!!




Världens i särklass bästa systrar! Älskar er.




Förresten så delar jag nu rum med Arnolds alla saker, vagnen, sängen, byrån och allt såå fint.. jättemysigt rum och alla köp på ikea var skitbra! Nu väntar vi bara på ungen också! KOOOOM NU ARNOLD!!!!!! Moster längtar ihjäl sig efter dig!! <3

 

 

Vi hörs söta ni, hoppas ni har en grym onsdag, ni är endast värda det bästa, kom ihåg det!


Kommentarer
Postat av: AA

"Där är Kajjon! Jag tycker om Kajjon" :) :)KRAM! Två stycken här som saknar dig......:)

2010-11-10 @ 18:20:47
Postat av: lis.

jag slutar sju imorgon så jag är villig att ligga i soffan och inte göra ett dugg med dej om du vill. :) <3

2010-11-10 @ 21:41:10
URL: http://lenper.blogg.se/
Postat av: Malin B

Ätit korvstroganoff och potatis utan mig?? Dåligt, vi skulle tvingat lena o gjort korvstreoganoff, när ja va hos er..:P Ta hand om dig!! Puss O Kram

2010-11-12 @ 08:11:05
Postat av: C

Haha, jag vet! Men Malin jag tänkte faktiskt på dig! Skulle skickat ett sms och bjudit in dig, men har inte ditt nr? :/ Det var iallafall ASgott! :D



Puss på dig gumman!

2010-11-12 @ 10:33:56
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0