Pappa!

Jag vet att det var farsdag igår... Men jag tänker lika mkt på min pappa varje dag och jag uppskattar honom och det han gör varenda sekund, så jag vill skriva lite om honom nu, idag.

Min pappa, han kan vara den finaste människan på denna jord, det säger alla tänker ni "jag har världens bästa pappa" men min pappa är faktiskt bäst, av alla. Han är så fin! Finns inget ont i honom, han är bara så snäll och bra på alla sätt och vis. Ibland kan jag knappt tänka på pappa utan att börja gråta, han är den mest speciella människan i mitt liv och har alltid varit. Vi ses väldigt sällan så det har nog påverkat detta. Jag saknar honom jämt och tycker om att vara hos honom den lilla tid vi hinner med. Hans kramar får mig att känna mig så värdefull! Herregud vad jag älskar honom!



Så nu är jag tårögd här på jobbet, så måste nog sluta där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0