Kl. 2.30 var nog sista gången jag tittade ...

Kl. 2.30 var nog sista gången jag tittade på klockan.. Sanslöst! Här sitter jag på en äcklig buss, än så länge rätt shape.. Men det vänder allt för snart, jag vet det av tidigare erfarenheter :P Jo idag har jag en grej! Visst fan borde det finnas ngn sorts lag som säger att man SKA vara hemma från jobbet när det spöregnar ute? Snö är okej och mysigt, men regn. Ville man inte bara vända när man satt ut näsan genom dörren ?! Det här med regn är ren idioti!! Vi säger så, så länge!


Kommentarer
Postat av: pernilla

Men älskade vän efter regn kommer sol :) <3

2010-11-12 @ 08:53:23
Postat av: C

Jaa, det får vi verkligen hoppas! Snart får ju vi massa soool! :) hihi! <3

2010-11-12 @ 10:31:57
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0