Jag känner en tjej....

...som vaknat ett antal ggr inatt och i morse och trott att hon försovit sig.... Men har varje gång påmint sig.. "idiot, det är i morgon ni åker, INTE idag....!" haha :D Den tjejen är jag. haha. resfeber vare ja! Men vet ni vad ?? Jag älskar resfeber! och jag älskar mina tjejer ! och jag älskar att I MORGON ÅKER VI !!!!!!!!!!!!


EGOGIRL!

 

 

 

Snart ska mammi skjutsa mig till jobbet, har fixat med packningen och så nu, känns som att jag missar typ hälften men jag tror inte det?! hoppas inte iallafall.... nu är allt nerpackat förutom det som ska användas i morgonbitti.... och väskan är fylld till en fjärdedel, typ.... känns inte riktigt bra nu, inte alls faktiskt.. dock är ju väskan megasuperstooor... men ändå! Återkommer senare.... nu är det 24 timmar och 45 minuter tills planet lyfter! Åh herrejävlar vad nervositeten höjdes när jag skrev sådär....... aaaaaaaaaaaaaaah!

 

 

 

tjarååååå!


Kommentarer
Postat av: Bella

åhh shit!!! nu är det mindre än ett dygn kvar tills vi är uppe i luften :) det känns lite overkligt!!! men gud så underbart det ska bli :) <3

2010-11-16 @ 17:02:52
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: Tove

fina tjejen barra ! :)

2010-12-13 @ 18:58:50
URL: http://tovekarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0