Bikinitokig som jag är....

Heidi Bikini Set SEK 249, Wonderland - NELLY.COM Haley Bikini Set SEK 298, Wonderland - NELLY.COM Safari Revesible Bikini SEK 419, Friis & Company - NELLY.COM Sandie Bikini Set SEK 298, Wonderland - NELLY.COM Sunnyplains Bikini Set SEK 558, French Connection - NELLY.COM Sandie Bikini Set SEK 298, Wonderland - NELLY.COM




När jag kommer hem från jobbet sen så ska jag klicka hem några godingar från nelly.com, inte alla kanske, men ett par stycken, vilka tycker ni? Ska även beställa lite fina klänningar, toppar och kanske lite smycken! miihi! jag mår bra bara jag tänker på det!

 

Lämna en kommentar om snyggingarna!?  :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Den svarta längs ner är enkel och snygg :D

2010-05-19 @ 15:34:21
URL: http://empaslife.blogg.se/
Postat av: Emelie

A den är också fin, man blir ju så avis på hon som är modell, hon är ju dösnygg! :D haha



Tack så mycket, förhoppningsvis på bättringsvägar nu..



Kram!

2010-05-19 @ 16:00:20
URL: http://empaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0