Smart!

Hej höörrni!

Är ni pigga och glada? 
Jag är ganska glad! Detta trots smartutbildning dag 3.. Vi svarar nu och det flyter på bra! Nu är man inte rädd när man fått nya kompetenser på samma sätt längre.. Innan blev man dönervös efter varje ny utbildning, nu är man så säker att det rullar på, man vet att man kan stöta på problem som inte ens AS kan lösa eller ens ha hört, utan att man dör, svimmar, eller ens får andnöd... :P
Jag känner mig även ganska pigg än så länge.... (i morse var jag mer dead then alive) vi har förresten english afternoon, som varje torsdag... Då många tkr att det är jobbigt med engelska kunder, men varje torsdag? JA, men vi överdriver lite...

Jag passar på att knappra lite nu medan Paola är och kollar till dem andra på femman! Sussi kom förbi nyss och informerade om att vi blir fler på sexan snart, 6 st nya brudar (sommarvikarier) kommer och joinar oss! Bra det, just nu är vi bara 9 st! Hoppas det är bra tjejer då jag ska få ny granne eftersom fibr har slutat... håll tummarna!



Suddig idag!        Träning!


Nu måste jag ta tag i mig själv, göra mig lite fin om dagarna! Jag kan ju om jag vill..
I morgon börjar jag 15.15, då borde jag väl hinna utan att ens ställa klockan... ;P 


update! Klara i svaret för dagen och nu kan vi slappa tills kl slår 16.


Hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0