Okej då "träffar" jag någon.

Det blev en kombo av joggning och pw, 2 timmar tog rundan och jag tror att jag inte ska ta en sån låång runda på tom mage igen, för det var svårt att hålla sig pigg  och ha kvar energi så länge.. Men man lär sig ngt nytt varje dag!

Har precis lagat en god soppa och nu är jag trött, både i kroppen och huvudet!


Jag lovade er ett inlägg om ett lite konstigt beteende jag har....

Jag äter eller oftast dricker saker jag egentligen inte tkr så mkt om, jag kan till och med bli sugen på sånt som jag egentligen inte är såå förtjust i. Jag har även en tendens att vilja "lära mig" äta och dricka sånt som jag anser vara mindre gott.. jag är en sån person som aldrig skulle använda ordet "äckligt" och "mat" i samma meningen, det kan vara mindre gott, men mat är aldrig äckligt.. Kan bli sur på folk som säger att mat är äckligt, eller jag tkr att det är personer med dålig uppfostran, man ska uppskatta att man får mat.. tkr jag!

I somras lärde jag mig dricka te, jag tvingade i mig det, flera ggr om dagen på jobbet (självklart helt "rent") ska jag ha mjölk och ett ton socker i så kan jag lika gärna strunta i det, nu dricker jag te och gillart starkt! Jag försöker just nu från och till att lära mig dricka kaffe, det ska ju också vara svart såklart, annars är det helt onödigt. Men kaffe är inte så gott, men man bli ju pigg, fast sen jag drack det kl 21 på jobbet och inte lyckades somna förrän 3 på natten så har jag varit rätt försiktig med det. :D
Jag äter soppor nu som jag inte kunde tänka mig förut.. jag egentligen har lite svårt för varma drycker.... Ibland kan jag även bli sugen på svamp, typ stekta champinjoner, fast jag tkr att champinjoner är jättesliskiga.. hm.

I tisdags i linkan var jag törstig och vi gick förbi en kiosk och jag sa till lisa "jag ska nog köpa en ramlösa, bara för att jag inte tkr om det" mkt riktigt så gjorde jag det, en smultron, och jag drack upp hela, har supersvårt för kolsyran, men jag håller på att lära mig det med. ;P

Är detta ett normalt beteende? :P



Nu ska jag vila mig lite, sen träffa Lisen och Lina för att laga middag och fruktsallad om jag får som jag vill.. sen ska vi se ngn mysig film i regnrusket!



Jag och Lisa en regnig sommardag förra året.




Ha en mysig ledig dag hörrni!


Kommentarer
Postat av: emma

duktig du är snygging!! har gjort en uppdatering nu ;)

2010-05-13 @ 15:42:20
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: emma

och föresten, så kanske lite konstigt men inte så mycket, jag gjorde så med broccoli, nu älskar jag det! ;D

2010-05-13 @ 15:43:01
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0