L som i lördag.

Igår blev det jättelyckat!
Jag blev upphämtad utanför jobbet, (köerna dog ut snabbt, vilket är ovanligt) Det roliga var att vi hade EN person kvar i kön till smart, 28 st var inloggade, vi var 6 st som satt i nkpg, alla vi hade tagit på oss ytterkläder och uppdaterade kön en gång var femte sekund typ, INGEN tog den sista stackarn... ingen i dem andra städerna heller gissar vi, för han var där, i säkert fem minuter, och vi får ju inte gå förrän kön är tömd... haha kul att se när han försvann så gick vi från 28 inloggade till 20 inom loppet av ett par sekunder... haha :P Ville alla gå hem en löningsfredag måntro? :D
Vi drog iallafall vidare ner till Hugo, där det var lite lagom mkt folk, på vägen ner hann jag klunka två cider, väl på hugo blev det lite godsaker i baren, och legenden var först ut att spela, de skrek mest....
Sen var det zackarias, asbra! Dock bara 5 st låtar.. hm, lite snålt må jag säga... Vi var kvar och dansade och träffa massa gullisar ett tag, men eftersom lisa skulle upp vid halv 8 och jobba så drog vi hemåt skapligt och var i viken vid kl 3. Kvällen var SÅ bra, trots att jag var "nykter" eller jag var väl lite full på snus! catch mini rabarber, och den nya pärlan lime! 5 av 5 toast :D


Idag är det lördag och det är den absolut bästa dagen på hela veckan! När man är ledig..
Vaknade vid halv 11 och hade ju fått nästan mina 8 timmar, vandrade ner till city för att handla lite god frukost och gå förbi systemet.. Hade cykeln hos sis så tog den hem, massa folk nere i kärnan och glasskiosken på torget hade öppnat idag, mys!

 

Nu ska jag äta god frukost och kolla på senaste Tyra & Bella show, jag älskar Carolina Gynning, jag tkr hon är störtskön!






 

Hörde jag skål?




Hörs senare, med uppdatering om kvällen och kanske ett par bilder.

 

 

kiss and hugs!


Kommentarer
Postat av: lis.

ATT du gjorde! :)

2010-05-29 @ 14:45:09
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0