Laugh, love, live.

Nu är jag på jobbet babes! Köar till ktj just nu, kan ta sin lilla tid, men har plats 2 iallafall, lunch om 5, blir nog rätt lagom! :)

Idag frågade min Carro om jag var låg, ledsen, eller sur. Märks det alltså så väl? jag trodde jag var bra på att dölja sånt... :/ Men jag är ju rätt låg och ledsen, dock absolut inte sur. Men jag gillar inte när det händer saker, med människor jag tkr så fruktansvärt mkt om. Syster! <3
Sen ringde jag Ems igår, som grät som ett litet barn, jag blev stum och fick tårar i ögonen.. En av hennes vovvar blev tvungen att avlivas.. Tänker på dig gumman, och Nikita, men vi får hoppas att hon har det bättre där hon är nu... Oj nu fylls ögonen här igen. =(
Sen min sannie, som dum som hon är käkade päron igår på jobbet, trots att hon inte tål det och stod och sa det innan hon satte tänderna i det, de fick bli taxi till akuten..

Usch, STOPP, det räcker nu! Alla mina fina ska må bra, NUNUNU!


Todaaay:
( MITT RUM - ursäkta röran Jag bygger om. ;) )








Mormor kom på besök, Maya älskar henne, ska ALLTID sitta i knät! mysunge! :)




Lunch!

Kommentarer
Postat av: emma

gråt inte <3 hon har de säkert bättre nu, fast jag önskar hon kunde fått stanna här längre! jag är så dum, kan inte ens kolla på inlägget utan och tjuta! vi ses sen min älskade på en promenad, då får vi kramas och prata <3 love you!

2010-05-26 @ 20:00:53
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: AA

Vilka häftiga örhängen :)

2010-05-26 @ 20:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0