Kräfta!

Nu sitter jag på jobbet, började dagen med möte och därefter workshop, lite skönt med mjukstart!

Jag har fått färg mina vänner! Det är inte så att mina fräknar visar sig lite gran, utan jag är röd! Ganska mkt röd! Men vet ni? det gör inget, för i morgon har det röda lagt sig och då är jag brun, snyggt brun! åh vad hääärligt!!
Lycka!

Bjussar på två bilder från igår;

Haha fulis i trappan!

 


Ute i trädgården i mörkret...


Kommer massamassa fler, på söndag kanske.. för nu ska jag bo i stan tills dess, ikväll efter jobbet ska jag till Ems och mysa, i morgon ringer kl vid 9 för då ska vi på spinning! Sen ska vi göra stan, äta gott (förhoppningsvis i solen) och shoppa lite, därefter väntar KM (kubbmästerskap som Bengan hade uttryckt det) och jag kom på den briljanta idén med telia vs glocalnet, jag, Carro och Alex, mot Emma, Bengan och Alex. NU KÖR VI! GO TELIA! :D Så ska vi grilla (allt detta om vädret tillåter, annars blir det plan B, som vi än så länge inte har ngn...)
Senare droppar det in mer partysugna och vi avslutar/fortsätter kvällen på hugo och otten!


Nu, jobbajobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0