Kliar i fingrarna och bra dag i Linköping!

Jubbar för fullt just nu (för fullt är att överdriva fruktansvärt mkt) började 15.45 och slutar kl 22.15 och jag diggar redan våra 6 timmars pass! Tummen upp!

Jag har kommit in i en period (efter den här helt underbara helgen och veckan som passerat), så känner jag mig ensam och övergiven och jag behöver ha sällskap dygnet runt, annars blir jag ledsen!
Lisa och jag bestämde igår att vi skulle ta en trip till Linkan idag... Jag slutade kl 22 igår och ringde direkt upp Fisen och frågade om jag fick komma och sova hos henne,  (KAN INTE SOVA SJÄLV) kom dit kl 23.20 typ och då lagade vi snabbmakaroner och höll på att skratta ihjäl oss i köket! Lisa, jag älskar dig, du är världens bästa vän.

Sen gosade vi i soffan och pratade om allt! Sen bäddade vi ner oss och när Lisa tillslut fick liv i mig i morse tog vi en dusch och drog till lkpg, knallade genom hela ikea på 35 minuter, käkade jäkla god mat på chili och provade endel konstiga kläder.. :D Fick med mig ett par shorts/tajts/vet ifan vad det heter, ett örngott och en mascara och provade även 7 olika läppglans som jag dock inte köpte... :P

Vidare mot stan lite för fort, med lite för hög musik och med en nickokick som på samma gång som den gjorde mig skönt yr, även gjorde mig illamående, men jag gillade läget och sjöng lite högre!


Mitt kli i fingrarna beror nog på att jag känner mig ensam, övergiven, ledsen, naken, exposed, rädd... ni vet.

Jag vill göra något HELA tiden, jag vill till liseberg, jag vill åka på en roadtrip, jag vill ha sommar och planer men på samma gång vill jag inte ha planer för då går det så förbannat fort, vi måste få in en spontankväll i sommar, fast fan, då blir den inte så värst spontan om jag redan nu börjar planera, f-ordet också!


Några bilder från fredagen...
Sen en liten fråga, hörde diskussionen på radion förut, är "NÅGRA" ett visst antal? vilket isåfall?


Chefen & jag. ;)

Bästa



Dsssons


PARTEEY! :D


MASSA bilder på fb för den intresserade!


Back to work!


Och ni som vill hitta på ngt kul, vad som helst, vi kan dra vart som helst, i helgen? jag är ledig från fredag 14.15-tis 08.00. JAG VILL GÖRA NGT KUL! bomba mig med förslag... (jag ska egentligen vara glad om en person kommenterar, men brainstorma och köör!)

haha puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ääääälskar dej också! önskar att jag hade nattsällskap inatt igen.. <3

2010-05-11 @ 22:23:02
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0