Hej tisdagkväll!

Jag pratade med sis nyss, hon ska ligga kvar på sjukhuset över natten, men lät som en människa nu, skönt! Dock vet ingen om det har med sjukdomen att göra eller inte, hallå farbror vit? kom igen nu!

Jag sitter på jobbet och har så mkt som 3 f*cking timmar kvar, jag har noll energi, får inte till ngn bild idag, ser bara sur och ledsen ut, inte glad.. Men jag känner mig ju inte så glad, så kan vara därför.


Ikväll efter jobbet åker jag hem, om inte Linda eller Danne ringer och vill att jag ska ha puppisarna i morgon innan jag börjar, vi får se helt enkelt. Dock dör min bebis (foni) snart... är nog därför jag är lite sur också, hatar hur sjukt dåligt batteri den har, jag ska lämna in den! Fast det har jag sagt i 3 veckor nu... Dock har ju alla på telia iphone, men ingen har laddare med till jobbet? (what's wrong with u people??) :P

Tråkigt inlägg idag.. ledsen för det! hoppas ni har en jättemysig tisdagkväll! I morgon måste jag träna, jag har krupp för att jag inte kunde göra det idag.. gaah!


Bjussar på två bilder från stöten grande finale-10 iallafall....

Jag och mina bästa L!



Födelsedagskvällen tror jag, lite sliten tjej.





pussgurkor, hoppas jag är gladare i morgon eller så tkr jag att ni kan kommenterarna lite, sånt piggar ju upp ;)
JA, jag vill ge er som läser men inte kommenterar dåligt samvete, hihi.



Kommentarer
Postat av: sanna

Söta du. Hoppas det blir bättre med systeryster. Puss

2010-05-26 @ 10:06:13
URL: http://sannaviola.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad jag vet så var det stöten grande finale 10, men vet inte vilket år du tror att vi lever på ;) saknar dig! <3

2010-05-26 @ 16:02:28
URL: http://varaivarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0