Hej söndag!

Idag mår vi som vi förtjänar, mest trött visserligen, men det räcker.. Hungrig också, skulle kunna äta vad som helst och i princip hur mkt som helst! Alltid samma sak när jag är bakfull..

Igår var en kalaskväll! Vi hade supertrevligt, var nog runt 15 pers som grillade och satt på filtar på gräset och åt och drack, sen droppade det in fler och det var nog närmare 10 pers i varje lag på kubbmästerskapet, jag var domare, för jag hade tappat suget, vi hade 4 pinnar så man skulle knappt få kasta varannan gång... jag målade mina tånaglar röda istället, somrigt och fint! :)

Efter kubben gjorde alla mygg oss irriterade så vi förflyttade oss in, Emmas lilla vardagsrum var helt knöölfullt... Mysigt, mkt nya människor, mkt skratt och skitsnack.. Kl tolv kom taxin och vi drog till hugo, senaste gången jag var där var augustifesten... Men riktigt jäkla kul hade jag och träffade många söta! :) Vandrade sedan i Sandras sällskap hemåt, gick till sis och efter ngn kvart ramlade Danne in med pizza, så det blev ett par bitar och typ 3 glas mjölk! mums!

Nu är grillen igång ute hos paps, så vi ska käka god middag och mysa! I morgon börjar jag 15.45, heeelt underbart med sovmorgon på en måndag! Enda gången det är okej med kvällspass!



Trötta vovvar










Nu äre MAT! Kommer ngr pics från gårdagen senare!


puss påer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0