HAHA!

Dagens asgarv, som tyvärr bara jag, Lisa och Lina(?) förstår!


"Han är ju inte direkt någon casanova!"

-Lisa, mer internt än såhär kan det nog inte bli.




Partypeeople, nu slutar jag om två timmar!!
Ikväll grillar vi nog lite och dricker vin och goda drinkar på verandan!



UPDATE kl. 18.15!! Nu pratar jag med Lisa igen.. Hon har bjudit in alla brudarna till grillkväll.... och kläcker kommentaren,

Det största problemet just nu är ju att vi inte har någon grill.....




Men vi har vin, sprit, päronkonjak och cider, det har vi!! Jag tror det kommer bli en kanonkväll trots det lilla "lyxproblemet" ;)


Ha en trevlig lördagkväll alla underbara själar, det ska jag ha!



Kommentarer
Postat av: lis.

HAHAHAHAHAHAH. :)

2010-05-16 @ 11:27:18
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0