Fredagsfester gör mig lite, woohoowohoow!

Hej vänner och hej fredag! :)

Tiden går inte allt för fort på jobbet idag, Sanna skulle tagit med vin som vi sa, populärt, ne kanske inte.
Vi ska attackera godisautomaten sen, det får vara vårt goda för idag! + ett par cider i baren sen!
Frida har förresten med sig koffeintabletter idag, jag vet inte om jag vågar testa, vad tkr ni? jag kan ju bli skakig av en halv kopp kaffe... Nej det här bör funderas på ordentligt, jag kan ju förstöra hela kvällen... Det vill vi ju inte, eftersom jag ska till Hugo när jag slutar, zackarias spelar där! Dock är jag inte superpepp nu.... eehm.
uppdate! mer pepp nu! Lisa hämtar upp mig utanför jobbet, kl 22! asbra ju! Nu är jag glad igen! :D


Ett litet bildspel.


Min nya rosa pärla!



nya ringarna + Elsas mode



I morse kom jag att tänka på att jag kanske har ett litet beroende, köpberoende, vad gäller smycken (och kläder).


Endel av min samling... vad tror ni?




LUUUNCH! Hur fan kan man ha lunch kl 18.45? men JO det är lunch, inte middag, för middag äter man ju inte på jobbet!



Puss på er! Ha en supermysig fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag äter helst godis på jobbet. Nu blev jag bara mer hungrig. Jag gillar din nya rosa pärla. Speciellt när den flyger iväg på ballen :)



2010-05-28 @ 19:39:04
URL: http://sannaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0