Stört!

Idag är jag låg, har ont i huvudet, nacken och öronen(?) och känner mig allmänt, gråta/vara arg för ingenting. Fast jag gråter inte, utan jag är det sistnämnda, eller inte arg egentligen, utan bara jävligt irriterad och frustrerad.
Något jag verkligen hatar, är människor som pratar skit om folk som dem egentligen kanske gillar, bara för att det låter bra i lyssnarens öron, eller kanske inte ens för det, utan för att de verkligen befinner sig på lågstadiet fortfarande och kör på den stilen att låtsas ogilla ngn för att få den andra intresserad, eller så jaa, jag vet inte. Men det är så jäävla pinsam stil det där alltså, pinsam och patetisk. Jag är så långt borta från att bry mig egentligen, men jag blir pissed off! För det innebär SÅ mkt lögn och egentligen HELT onödig lögn, för jag har inte bett personen ifråga tycka illa om den andra personen, eftersom jag faktiskt tkr om personen..... jaa ni fattar ju säkert hur jag menar när jag låter fingrarna vandra fritt på tangenterna, men det är ju jag, jag är ju såhär.


Men nu ska jag gå till Syster, äta soppa och sen träna, smart drag när du mår dåligt tänker ni, och jag kan inte annat än hålla med er. Men jag är inte smart och har aldrig påstått mig vara det heller.


Ciaaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0