Vart tog solen vägen?

Godmorgon rinnande näsa och svidande hals! eeeeuuuuw, vad tröttsamt!
Ngt som också är tröttsamt är vädret, wtf!?! Grått, grått, gråååått och kallt.. Vi är i mitt av juni, (oj nu fick jag panik) sommaren ska vara här.... aaah! Mkt frustration!




Dagens frukost, aaaah jag älskar jordgubbar!




Hade tänkt trots att jag mår apadåligt, ta cykeln ut till pappa på landet, 1,5 mil, hade varit underbart, men är rädd att pärlan inte skulle må så bra, den har blivit deffekt av vintern i Västervik... Måste rusta upp den!

Så jag blir hämtad istället och tar med mig brudarna (se bild nedan) ut i skogen ett par timmar, så får dem motion, jag får motion och Linda slipper motionera, bra alla nöjda! :D


Mina bejbs :)



Vi hörs senare, då tänkte jag vara fräsch och snygg i annat än träningskläder, jeppjepp! :)



Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vet!! Förlåt hjärtat! Men jag fick lite panik. Jag tog Sandras garderobsbiljett och hämtade ut hennes kläder, sen fösvann hon och jag fick inte tag på henne så jag tänkte om du var ute och hade hennes nummer....långsökt :P



Var du ute? LOVE!

2010-06-11 @ 11:35:50
URL: http://sannaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0