9 drömmar!

Rosie Dress SEK 229, Club L - NELLY.COMEmbroidery Halter Dress SEK 399, Rare Fashion - NELLY.COM Benza Dress SEK 499, Selected Femme - NELLY.COM Abil mini dress SEK 299, Vero Moda - NELLY.COM Price Maja Tunic SEK 149, Rut m.fl. - NELLY.COM Ann Dress SEK 199, Vila - NELLY.COM Ebla Dress SEK 399, B.Young - NELLY.COM Sandrine Dress SEK 299, Jeane Blush - NELLY.COM Dress With Chrochet SEK 499, Saint Tropez - NELLY.COM



Okej, hjälp mig! Midsommarklänning! Vilken?
Vill ha en enkel som jag kan klä upp med killerheals och snygga smycken!

Kommentarer
Postat av: lisa.

jag tror jag tycker den uppe i högra hörnet. gillar att den är lite beige och tror den blir apsnygg med tuffa smycken! :)

2010-06-21 @ 14:07:44
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0