Tisdag!

Häär är klänningen Linda
Price Maja Tunic SEK 149, Rut m.fl. - NELLY.COM

KLICKA PÅ BILDEN! Så kommer du till nelly.com och till den klänningen, den finns fortfarande kvar i alla strl (mellan xs-l) Hoppas du hittar nu! :)


Heej allesammans!

Hur är läget idag??
Jag spenderade en timme hos läkaren förut, märkligt att dem tar sig så mkt tid på lilla mig, trodde jag aldrig. Fick en inköpslista och ett par recept skickade till apoteket så bara att gå dit och storhandla.. det var ögondroppar, inhalator *2, tabletter, näs"pulver"? och sjukskrivning... (weej, noot).
Fick andas in ngt konstigt från en stor tub, för jag hostade så mkt, det skulle underlätta andningen och så, var hon sa efteråt var att man kunde skaka lite, här sitter jag, 3 timmar senare och tas väl för att ha parkinsson, INTE kul. skakar både inombords (känns som när man hackar tänder och hela kroppen skakar) samtidigt skakar händerna läskigt mkt och känner det även i benen, kände nu att till och med läppen skakar... Men det underlättade andningen, så det var ju bra!



Nu ska jag åka och bada, ni kan ju glömma att det går att sitta inne i den här värmen... sooo long!!!


Bakom mina solglasögon........

Döljer sig dem här... :D Funkar inte så bra med pollenallergi och linser.



Ciaaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0