Nu tänker jag höja min familj upp i skyarna!

För det är dem så j*vla värda!

Dem är bäst! Finns alltid, ställer alltid upp utan ngr undantag, (vilket det finns när det gäller vänner).


Vi tre!

 

Världens bästa systrar! Alltid vi 3 <3


(Jag går inte in på händelsen) Men det var Linda och Jossan som kl 4 i lördags morse satte sig och åkte 6 mil för att hämta mig för att jag mådde så fruktansvärt dåligt, det var mamma jag kunde berätta allt för i söndags och som tröstade mig och det var pappa som höll om mig och det var i hans famn jag fick gråta ut.

 

Det är sådana saker som påminner om att dem är bäst, det finns inte en enda gång dem inte skulle ställa upp, vad jag än skulle göra så skulle dem ställa upp på mig. Så familjen, ni är i världsklass! BÄST!

Jag älskar er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0