Löööördag

Heej folks!

Jag är precis hemkommen från en aningens blåsig (är gudrun back in town or what??) tur på cykeln till systemet! Så nu är det uppbunkrat för kvällen, som än så länge är ett frågetecken.. Kan bli sista kvällen på palace? Kan också bli gamla goa Otten, eller Hugo som kommit tillbaka till mitt hjärta.
Jag ska spendera kvällen med Emma iallafall, sen gärna fler, men Emma är 100% jag ska se till att hon får en rolig kväll, men vi brukar lyckas ganska bra ihop!

Just nu sitter Micke och jag i soffan, pratar om vilka idioter till grannar vi har och om kvällens "logdans" som mamma och han ska på (höör ni hur kul det låter?! jag vill också på logdans!)



Mitt i allt får ni två bilder från kryssningen

Haha!





En bild från när vi fotade hos pappa



Nu ska jag ta tag i mitt liv, vad jag ska göra är ännu oklart,

- springa?

- Hänga in mina kläder som pryder mitt golv?

- skita i allt sånt och ta en dusch och göra mig fin?

- eller helt enkelt vila lite till, typ sega i soffan ett par timmar?

 

 

 

Det sista lockar mest.

 

Vi hörs senare snyggingar


Kommentarer
Postat av: emma

jag tycker du ska ta dig en liten tupplur :) skulle jag gjort om jag var hemma! sen en dusch :D bra ordning! pusspåre <3

2010-06-12 @ 12:38:50
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: Emelie

HAHA jag har ju fått för mig att du bor i skåne :P

Ha en grym lördagkväll snygging! :D

2010-06-12 @ 13:37:04
URL: http://empaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0