Jag vet en tjej...

Som är aningen trött, sliten och solbränd, ni ska få se!!

Vooooila! Där har ni henne....


För lite sömn, för mkt sol och för mkt jäkla pollen.... Åkte hem 2 timmar tidigare från jobbet idag, huvudvärk daaamn! Men det går över till helgen! :) Positivt tänkande!


AJ en mygga på axeln! Utrota dem alla! Dem kan ju inte göra ngn nytta? Samma sak med ormar, det pratade Lina och jag om förut... bort allt som inte gör ngn nytta! Lät hemskt och hårt, men menar alla äckliga djur, insekter, skit som bara är just äckliga!

 

Nu ska jag decka i soffan med mamma, känns som att det var länge sen vi bara var en stund tillsammans, tog det lugnt, pratade.. skönt! mamsi! <3


I morgon ringer kl vid 8! Jag ska till Linis och få mina naglar fixade! :) Efter det ska vi steeeka i solen tills plikten kallar!
Vad brun och fin jag kommer vara på kryssningen, wiiiiie! Lagt fram kläderna som ska med förresten, (typ 5-6 olika ombyten, var det 40 timmars? :P) party, nu kör vi!




Godnatt mina söta vänner och läsare!



Här är förresten jag och maya, visst är hon nästan för söt?


Kommentarer
Postat av: F R I D A

vilket söt hund ^^

2010-06-08 @ 15:00:43
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0