J som i JA!

Trippar upp från uppföljningen ( som var skitcool! en typ 50 tums tv står där, Paola är i bild, i ett utbildningsrum i Farsta, vi ser oss själva också i liten bild på tvn ) Så satt vi sen i 4 timmar, vi var lite stela till en början men sen gick det bra, det bästa var att hon kunde visa vad hon gjorde på datorn så vi fick se henne, hennes skärm och oss själva på tvn, tufft. Iallafall, när vi kom upp igen så upptäckte vi att vi fått schema, en hel månad framåt! tack och bock! Jag är ledig fre, lör, sön midsommarhelgen, tack igen! Sen ingen mer helg, förutom den jag ska till Oslo, det ska lösa sig på ett eller annat sätt, känns rätt oviktigt hur egentligen, för jag ska åka....

 

 

Nu sitter jag kvar på jobbet, trots att jag slutat, är bara för att vänta in träningen, har inget bättre för mig innan, ska gå om 10 min så kändes okej att låta er veta om midsommar så länge, så att ni kan bli lika glada som jag är nu.. ;)

 










Nu drar jag på spinning!

Ciaaao alla snyggingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0