Inte för att jag mår så mkt bättre..

Meen, jag vill skriva lite ändå..

 

Min chef skickade ett sms nyss, "Du skulle börjat jobba kl 8, kom till Telia så fort du kan" jag ringde upp och det första han sa var "oj herregud förlåt, du är ju sjuk fortfarande" Då tänkte jag, men neee, jag ska jobba, men jag börjar 13.30, men sen hör jag själv, jag har ju nästan ingen röst? Hur ska man då kunna prata i telefonen i 8 timmar i streck... buhuu . Det här börjar gå mig på nerverna. Flydde direkt från pappa igår när han började klippa gräset, annars hade jag nog självdött.



I lördags var det iallafall jättekul, vi började hos Emma, sen hakade Carro på och vi drog på Anders 25 års fest, varannan (eller fler) var teliafolk, Carro sa "Är det ngn jävla jobbfest det här eller?" För det var precis så det kändes.. men det var suuuperkul där! Dansade galet och drack lite för mkt rosévin och som alltid så öppnade jag alla cider med tänderna(?) kan jag sluta med det? Fast känner jag mig själv, så slutar jag när tanden går sönder.. :S


Vi drog vidare till Hugo och körde allsång hela vägen dit! Och på Hugo var det också kul, skitkul! Men efter det, så känns det som att någon tagit ur mitt hjärta, stampat på det och stoppat tillbaka det, och sen även vänt min magen totalt utochin.. Det gör förbannat jävla ont!


Den här dagen kommer nog spenderas i soffan, om jag har ngt kul att skriva så gör jag det sen, men just nu är jag så tom i huvudet.


Ha världens mysigaste dag mina kära! Låt absolut inte mitt låga humör ta ner er, de är det sista jag vill!


Kommentarer
Postat av: AA

Tänker på dig. Hoppas att du mår bättre.

2010-06-14 @ 13:19:36
Postat av: C

Tack! Hoppas vi kan ses snart! :)

2010-06-14 @ 13:33:18
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: Bella

Sötnos, hoppas du mår lite bättre nu. Du får berätta när du kommmer hit. Bara tre dagar kvar, vi ska ha sååå kul! :)<3

2010-06-14 @ 18:07:54
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0