Fan, jag skulle lätt gråta en skvätt nu om jag inte visste att ögonen skulle svullna igen ännu mer då...

Godmorgon eller bara hej! Beror ju lite på hur morgonpigga ni är... :)


Pissmorgon kommer jag här och skryter med!
Jag mår (om möjligt) sämre än tidigare dagar... När jag vaknade kunde jag knappt röra min kropp eller ngnting som befinner sig i mitt ansikte, jag kunde inte svälja för det gör för ont i halsen, jag upptäckte även att jag bränt sönder gommen (hur fan nu det stavas?) på lasagnen igår, mina läppar är spruckna på 7 olika ställen, mina ögon är totalt uppsvullna och det har bildads en massa rynkor under ögonen, min näsa känns även den svullen, den är så täppt att jag är blir trött när jag snyter mig. ( Så summakardemumma : jag kommer visa min allra snyggaste sida för Oslo!!! ) Om jag inte självdör så tar jag fan livet av mig, inget att skoja om, men det är egentligen inget skämt. Förstår ni hur jag känner mig just nu? Nej, jag tänkte väl det.


När jag var och stodhandlade på apoteket häromdagen så sa hon till mig "men du måste gå till en läkare" Men jag ville ju inte det.... Hur dum får man vara? vadå "vill inte det" Men till mitt egna försvar så måste jag nämna att jag hört från fler än en person att dem inte skriver ut ngt ändå.... Ngn som vet? Jag skulle kunna stampla in där nu och gråta som en bebis tills ngn gav mig ngt som funkar.



Men jag ska inte bara klaga, för om 3 timmar är vi på väg! Då har vår resa börjat! Det känns helt underbaaart, men hade ju inte gjort ngt om jag mått lite bättre, men jag är envis ( fråga dem som känner mig :P ) så jag kommer snart släppa allt vad "må dåligt" heter och köra gärnet!
Håll tummarna för att den norska luften inte innehåller lika höga halter gräspollen som den svenska, okej??


Nu ska jag packa klart och duscha!
Hörs innan jag åker!


Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0