ÅÅÅÅH! I morgon draaaar vi!

Heeej lovers!

Har ni en bra kväll? Det har ju verkligen varit soooooommar idag... Och jag har som vanligt bränt mig lite, men vad gör väl det? Det har lagt sig och blivit en snygg bränna tills i morgon! :D

 

När Lisa slutar jobbet om en timme så ska vi åka iväg en sväng och handla lite grejer till vår lilla trip!
I morgon kl 13.10 börjar den! :D :D :D weeeeeej!


Jag älskar att ha så mkt roligt att göra nu när sommaren är här! Nu har jag ingen helg förrän mitt av augusti som är oplanerad, sicksicksick!


Här kommer lite pics också!


Somrig och fin i nya shorts!


hihi nya ringarna! :D Trodde dock att döskallen skulle vara typ dubbelt så stor, men jag gillar den ändå!

 

Nu ska jag äta lasagne!

 

Mobilbloggar lite i morgon, sen kanske det blir tunt i helgen men det är bara för att jag ska ha så jääääkla kul!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0