1:e juni!

Hur sjukt är det inte? FÖRSTE JUNI, IDAG!? O M G! Jag tkr nog allt att det borde vara lite varmare nu, faktiskt. Fick ta skinnjacka i morse, inte okej!

Nu sitter jag på jobbet, lunch om 2 min! Aphungrig!

I morse när jag satt på bussen och läste min kära bok, så slog det mig, jag vill inte vara här.. Jag vill till en annan stad, en större stad.. Jag fick en panikkänsla i magen och skulle helst flytta till Sthlm eller kanskekanske Göteborg, NU, idag!
Idag är det stockholm med all sin glans, som lockar mest.. Jag vill ta med mig ngr vänner och flytta dit, jag vill dock inte plugga, jag vill jobba.. Men hur lätt är det? Kanske kan jobba på telia? i Farsta? önsketänkande...

Vet ni vad ni vill göra med era liv? er framtid? Den ligger ju trots allt i era händer, är det inte skrämmande egentligen? Nu kan man göra egentligen precis vad man vill, men vad fan vill man då?
Man ska absolut inte fega, utan bara köra på magkänslan... gaah, panik idag!


Nu måste jag springa bort till broadway för att inhandla lurre! Nära och bra!

3 bilder till från i lördags!


Sara tyckte att jag skulle ta platta skor, jag fattar inte varför? :D



Jag står och halvdör i asgarv och vår fina grill.



Don't ask. Lisa hade precis tagit av mina skor iallafall, sen spårade allt.






MAAAT!

puss


Kommentarer
Postat av: emma

sötisar är ni! :D AE FAN jag blir nervös när jag täbker på framtiden men tänk vilket äventyr med en ny stad :D kuul!!! åhhhhhhhhhh x100

2010-06-01 @ 18:49:07
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0