Tjoo!

Har inte mkt mer att skriva än att livet är helt fucking underbart!!!

Håskö var grymt, min bränna idag är GRYM (aaaaaaaaaaaawesome :D) gör ont precis överallt men så jävla värt, jag är hemma nu och redan rastlös, Bella och jag ska bättra på det redan onda i morgon om vädret är okej!

På fredag drar jag till vvik igen för Winnerbäck på björkens ved med pappa, eva, linda, danne, mamma, jossan och min bells! Sen tar bella och jag en krogrunda och hälsar på disse och gänget! :)

På lördag är det kajkalas i fyrudden! :D


Jag har beställt sol till hela helgen, fredag var dock oklart sa han däruppe... ¨men vi håller tummarna tkr jag!



kort och innehållsrikt inlägg, mer än så får ni inte.



Jo förresten, jag ska träffa min man i helgen.


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0