Saturday!

Tjabba hej!

Hur mår ni mina söta?


Igår hade vi jättetrevligt, Lisa & jag åkte till Johanna och Oskar och kollade in deras bod! Som dem inrätt! Sååå mysig! Vi drack lite cider och åt snacks, och snackade skit i flera timmar! :)
Lisen och jag har sovplats kirrad till kräftskivan också :) asbra!


Nej söta ni, jag äter inte frukost såhär sent, men det blev inte riktigt som jag tänkte i morse, jag tog bara en pw på 35-40 min eftersom det var så varmt och soligt ute, så jag gick fort hem, tog en macka och la mig ute på gräsmattan, efter mindre än en timme gick jag in för jag blev irriterad på alla moln...

Sen åkte jossan och jag till landet, paps, tog mig i kragen och tog på mig löparskorna, sprang en rätt snabb runda, pausa 2 ggr för att göra utfall, tummen upp!

Tog en dusch och fick mitt hår kammat av syster, dock inte så gulligt som det låter, hade så jävla mkt tovor.. aaaj.

Nu har jag precis ätit så sjuukt god mat, soppa som Linda lagat!



Ska decka i soffan en halvtimme, sen börja fixa mig för kvällen... den här jäävla kvällen.. 4 festinbjudningar, hur lyckas man?! Jag tar det enklaste, närmaste med dem närmaste. Skulle nästan hellre strunta i allt, bara för att jag hatar att välja och göra ngn besviken.



Kolla mina nails, sååå lysande!


Vad tkr ni?


Ha en gaaaaalen kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0