Hej babes! Long time no seen! Så fort jag ...

img_1902 (MMS)

Hej babes! Long time no seen! Så fort jag känner för att sitta vid datorn så ska jag uppdatera er om karnebåten och dem senaste dagarna! Igår efter jobbet åkte jag iallafall  till Lina, tog bort naglarna och förstärkte mina egna ! -JAJAJA!!! Det är mina egna ni ser på bilden!! Med en skimrande kant, istället för den kritvita... Visst är dem snygga? :D när naglarna var klara drog vi och bada, Lisa, jag och Lina! Superskönt med ett kvällsdopp, sen åkte vi till Linis och käkade och kollade på sex and the city ! Bra skit! Slutar skapligt idag, 18.15, då blir det antingen middagsdejt eller gå ut och käka med Linis och Lisa! :) jag är sugen på att träna, helst springa utomhus, men överlever man det i den här tropiska värmen? Den som lever får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0