Heeej alla söta!

Ikväll är det fest! :D


Ska göra mig klar nu och åka hem till Emma till kl 22 när hon kommer från jobbet..

Ni ska få ett bildspel från dem senaste dagarna, kul va daaarlings!?




Bikini på och på språng, skulle till Linis och njuta av solen :)



Vi käkade på melkes, finns tyvärr ingen bild på mig och cicci.


Igår innan vi drog till vvik..

 

 

 

Idag har vi spenderat hela dagen i linköping, shoppade lite smått och gott nu är jag i norrpan, ska träffa emma strax för en gaaaalen utgång, jag klunkar här som aldrig förr. white session på otten! ses där!?



Ta hand om er söööötisar!

Hörs i morgon!


Kommentarer
Postat av: AA

Ha så kul!! :)

2010-07-28 @ 23:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0