Godkväll eller typ godnatt!

Daaaarlings, heej!

Hur mår ni?! Hur dålig jag än är på att uppdatera, och hur dåligt och tråkigt jag än skriver när jag väl uppdaterar, så tänker jag på er (bullshit tänker ni) men jag gör det.. Lider med er och denna tråkiga läsning, brist på bilder och allt det där som gör en blorre bra. Meen, snart är jag tillbaka, bättre, snyggare, brunare(?) om vädret väljer att komma tillbaka..... än någonsin!! har ju trots allt 3 veckor semester kvar, håller ni tummarna för det? att vädret kommer tillbaka? typ jättesnart? klart ni gör! :)

Min bästa Bell är hemma, vi har spenderat en vecka ihop och har en kvar! awesome! Men jag börjar redan frukta för hennes "hem"resa... uuuh, kommer bli så ledsen. Ska jag flytta till Oslo kanske?

Om det blir bättre väder kommer veckan bli bättre, men vi kommer göra den så bra som möjligt även om det regnar. I morgon har vi planerat att gå ut och käka, säkra kort är Lisa och Bells (kanske för att det är dem enda jag än så länge frågat?) ska höra med resten i morgon... käka, kanske ta ett glas vin och avsluta med mys i soffan? aa heelt okej. Men först ska jag ut och springa en lång lång runda, jag har inte sprungit på flera veckor, och inte varit på gymet på säkert en månad? värmen.. aa, det enda jag tänker skylla på. Men jag äter mkt mindre än vanligt, har magkatarr och är inte hungrig typ. så det kanske är förståligt om man inte orkar? hmm.. men jag är rätt dålig, också. Men jag blickar framåt, i morgon kör vi, perfekt väder, det får gärna dugga lite till och med, skönast så.


Igår möttes vi upp brudsen (som inte drog på kajkalas) och åkte till ica, handlade ALLT ni kan tänka er, muffins, chips & dipp, en hel ananas, godis, kakor, läsk, saft.. ska jag fortsätta? ;) Sen åkte vi till Linis och mysade ner oss i soffan, Lina sandberg var ju hemma igår också! så allt kändes som vanligt... det var så bra, trots att jag var bakfull och jääääääääääkligt trött (sviter från en hård fredag i Västervik) . Lina som förövrigt flyttar till örebro om 2 veckor! jag är stolt över dig gumman, bara så du vet! <3



Jag har en dejt inatt, men jag avstår. cp jag vet. men man kan inte bara nattdejta, funkar inte så. Eller?



Nae jag dejtar kuddarna istället, tänkte skriva "mkt skönare" men ångrade mig så sätter punkt där.

 

 

godnatt alla söta!

 



Tog som sagt inga pics i fredags, finns ju semesterbilder, men inte så fina på oss, så fick ta ngr gamla. Bästa Bells. i love u!




Kommentarer
Postat av: EMELIE

Jag läser bloggen ändå ju! MEN SER FRAM EMOT MER BILDER SNYGGING! ;p ha en uuuuuuuuunderbar semester nu och njut njut njuut av de sista veckorna :)



hoppas allt är bra, PUSSSS

2010-07-26 @ 14:00:41
URL: http://empaslife.blogg.se/
Postat av: Bella

älskling, jag säger bara THAI! <3

2010-07-27 @ 19:51:25
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0