Bilden är tagen när vi var och kissade så ...

img_1975 (MMS)

Bilden är tagen när vi var och kissade så långt borta men där framme är han, mannen, lasse winnerbäck! Förband, ane brun och laleh var inte då mkt att hänga i gran. Men Lasse, han var grym! Spenderas 4 timmar i öltältet, bra grej! Efter att vi sjungit jävligt högt till "kom ihåg mig då" så gick vi ner till stan, träffade sthlmskillarna och gick sen till Micke för att fylla på vätska! Sen mötte vi upp Nanne, Disse och grabbarna på simsons! Jävla trevligt! Dem är grabbarna hela dagen alltså! Skulle dra vidare till Palle men vi gick istället till adam och efterfestade ( vi skulle dra och bada och dansa ) men vi deckade i sängen och en på golvet. Lagom segt när Bella och jag skulle upp vid halv 7. Då hade jag nog sammanlagt sovit 6 minuter, typ. Hemma i viken vid halv 9 och vid 4 vaknade jag, rätt seg. Blir inget kajkalas, Bella och jag har feber! Vi kör rehab med godis och soffhäng! 15 grader och spöregn klarar jag mig utan. Ha det bäst hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0