Bättre sent än aldrig? :)

Heej mina söta!

Den här dagen alltså, ojojoj, jag har sovit bort det helt och hållet, återkommer till det..

Filmerna igår, aaaawesome! Jag är inte lika "fast" som Carro, men det gillar dem, eclipse var riktigt bra! Sov på armen hos Carro inatt och blev väckte inte mer än 3 ggr! Det var två godingar som ville ha med mig på efterfest(?!) vid polishuset bredvid Larsson! haha söta killar det där! Blev såklart ingen "efterfest" kan man förresten gå på det om man inte varit på fest? aa det går säkert... Men iaf, Carro och jag skulle ju upp kl 7.. hon skulle jobba och jag skulle ta bussen hem... Och sen jag kom hem innan kl 9, så har jag sovit, först till kl 13, sen ätit mat och sovit igen från kl 15 tills nu... Vad fan?! Tur för mig att det varit jävligt molnigt och blåsigt idag... Vad gör man nu då liksom? Känns som att jag lätt skulle kunna, soooooova. Jag har haft så himla ont i magen och huvudet dock så får väl skylla på det, eller? Åh nu blev jag sugen på att bada, vakna till lite.. Mm det här ska jag forska vidare på.

Helgen då? Ngn som har ngt på g? Ingen utgång för min del, men lite mys med vin funkar alltid.. Tell me vänner?


Nej, gå en promenad kanske? Springa känns lite överkurs... En lång promenad och få frisk luft (som för min del är helt förgiftad av pollen denna underbara årstid) men med allt mitt dyra knark så ska jag nog överleva en långsväng i skogen, jag tar med mig Maya som sällis. :)


Ta hand om er!
Kommer tillbaka som en ny människa när allt känns lite bättre, okej!? Märker hur fort jag tappar läsare när humöret svajar.. :( stackars mig. :P

 

Pussungar, bjussar på en bild haha, snyggt! :D





Igår förresten, smink OCH att sätta i linserna för en kväll var nog bland det osmartaste denna sommar och pollensäsong, så brills på, punkt slut!


Kommentarer
Postat av: lis.

fira att min semester är här med en flaska vitt och lite fotbollsvm-mys på lördagkväll!? jag är pååå!

2010-07-01 @ 20:04:28
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0