29/7

Heej!

Idag är inte världens bästa dag, jag mår inte dåligt, men inte heller bra.. Jag är rätt sliten, så kan vi säga.

Men BÄSTA dagen efter måste ju vara coca cola! Jag dricker nästan aldrig läsk annars, allra minst cola eftersom det är såå mkt kolsyra i, men av ngn anledning är det precis vad jag vill ha en dag som denna, när bakfylla hänger i luften. Har precis klunkat två stoora glas! :D


Iallafall jag är kvar i norrpan, hos syster, jag tar hand om bebisarna max och Issa. Myyyys!


Världens finaste! Ni skulle se dem nu, ligger helt utslagna i soffan, akta så ni inte sover bort era liv raringar.. :P



Man skulle förresten kunna säga att jag är trippelbokad på lördag, vad fan gör man då?! Känner ni ibland den känslan att ni vill dela på er, just denna gång vill jag dela mig på 3! Så att jag kan vara på alla tre ställena.. Mest för att inte göra någon besviken men också för att veta hur kul det är på alla ställena.. Hjälp mig hörrni, vad ska jag göra?
En födelsedagsfest?
En sommarfest i ett hus precis vid vattnet?
En vikenkväll med alla gamla godingar?


Nu ska jag decka bredvid Isadora! :)


Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0