Helg, ledighet, långa naglar och en massa mer.

Japp, nu är både helgen och ledigheten (nästan) över.. Känns både bra och dåligt.
Jag har tyvärr lyckats med hjälp av mina extrafamilj vända på dygnet en hel del.. sova kl 04, vakna kl kl 13.. -inte ok.
I morgon är det ny vecka med jobb och nya tag, måndagen startar alltså kl 05 i valdemarsvik, jag ropar högt för jag vet exakt hur pigg jag kommer vara då. jepp! Men jag ska inte klaga, ledighet gör mig bara tokseg och jag har ju tid till att låta min lilla hjärna fundera på högvarv..
Naaaaae, jag behöver en sysselsättning, som stavas jobb. ledighet är inte ens roligt när det är så jävla kallt ute, för vad fan ska man göra? is i näsan, håret, ögonfransarna och ögonbrynen så fort man sticker ut huvudet genom dörren.... Men kall vinter=varm sommar, väl?? :)



Summakardemumma av helgen:

I fredags stod mys, skratt, bus, film, pussar och skitsnack på schemat. Kan en fredag vara bättre?

I lördags var jag trött, sprang en runda på stan med Emma (handlade självklart två fina tröjisar fast det bara var strumpbyxor som var tanken), besökte solarieöarna, käkade asgod mat med Linda och Danne.. Sen hade Linda och jag dumma som vi är lovat Danne att ta ut hundarna på en långis.... Kalltfan och inga vantar!!!!!!! Benen hade ingen känsel på ett bra tag, så när jag tinat upp en aning hoppade jag i badkaret, uunderbart!
 Efter det så var vi sugna på allt och inget och knallade upp till hemköp, fick med oss chips & dipp, smågodis, kakor & te, ost & kex, pizza MED MERA. Men på vägen därifrån kom vi på att vi inte var sugna på det, så vi åt soppa istället... :D (Nej, vi är inte som alla andra). Paradisehotel XL och ngn dålig skräckfilm som jag somnade till fick avsluta min lördag.
 
Och idaaaag gott folk är jag ju INTE bakfull! Känns kanon! :D
Så snart kommer Lina hit, vi ska gå en långpromenad och prata skit, jag behöver tips och råd från en klok tjej :)


Sen håller jag tummarna att maten står på bordet när jag kommer hem, idag blir det kycklingfilé och bakad potatis! MUMS!



Du har bollen nu, jag kommer inte höra av mig förrän jag vet att du vill det.



Just det, mina naglar :O Jag har precis suttit och filat ner dem asmkt, varför växer dem och är SÅ starka just nu!? De har aldrig varit såhär starka och fina förut! Ngn som vet? Jag kanske helt enkelt börjar må riktigt bra....



G jag är besviken, trodde du var min vän eller förresten att du VILLE vara min vän.


Tack för mig, heeeeeeej!

Kommentarer
Postat av: Bella

Kul med uppdatering så man vet vad som händer där hemma! :) Saknar dig!! <3

2010-01-10 @ 18:23:35
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0