Fredag!

Och nej, jag tänker inte ha rubriken fredagsmys, även om det är precis så jag tror att det kommer bli och precis så jag vill att det ska bli, så känns det lite föör klyschigt.

Jag har redan börjat jobba, weej! Älska att jobba tidiga pass, förutom att jag är ngt sjukt morgontrött, men att sluta "tidigt" är såå bra.

Just nu ser jag bara fram emot, först och främst min lunch, för av ngn outgrundlig anledning är jag redan hungrig(?), sen ska det bara säga sviiisch så kliver jag innanför dörren hemma på granbrinken, kramar mamma och får ngn god mat serverad, för jag har väl sagt det? Att mamma är världens bästa mamma? Som verkar älska att passa upp på mig när jag väl är hemma.. Guud vad bra hon är, helt enkelt! Sen vill jag bara att hon, jag och kanske Jossan ska ligga i soffan och mysa heela kvällen!


Helgen och nästa vecka SKA spenderas på Solarieöarna, igår åkte Sanna till kanarieöarna och i tisdags drog Carro till Thai, jag kan ju få drömma om att vara brunare än dem?



Ha en mysig helg!

Kommentarer
Postat av: emma

haha jag vet! jag är lite efter okej? OKEEEJ?? jag vet saknar dig meed :( tuff vecka blir de.. tacka fan för telefonen säger jag bara! <3

2010-02-23 @ 21:18:55
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0