Thailand baby!

Jorå, jag lever och är hemma från paradiset sen en och en halv vecka tillbaka.. På riktigt det var det finaste stället jag någonsin besökt och även kommer besöka, JAG SKA TILLBAKA DIT, RIKTIGT SNART! Men jag trivs inte alls lika bra här hemma, i kylan, snön och aaae fan, jag blir deppig bara jag tänker på det. Kan man inte få vara i Thailand jämt? Eller iallafall hela vinterhalvåret? Tjejer, ska vi inte bygga oss ett hus därnere? Så åker vi dit mellan nov-mars typ, varje år? Kan inte vara dyrt alls att bygga hur där ju.. ;)

Jag har redan börjat kolla nya resor iallafall, det var väldigt farligt att åka dit, mersmak så det skriker om det...

 

Men nu tänker jag släppa en bildbomb till er, finns 2000 att välja på men ni får ett urval... kommer fler bildbomber lite då och då tänkte jag.. Det är med blandade känslor jag bläddrar mig igenom bilderna, jag skulle kunna gråta en skvätt för att vi är hemma i verkligheten igen, samtidigt som jag inte kan sluta le när jag tänker tillbaka på veckorna..... Nästa gång får det nog bli minst tre veckor va girls? :)

Nu köör vi!


 









Sådär, nu har jag sållat mellan 300 st bilder, bara 1700 kvar..... Vi tar ngr i taget, okej? :)


Nu ska jag kolla ph på play, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: emma

tack! unnade mig lite shopping när jag kom hem :)



JA ABOSLUT!

<3

2010-12-12 @ 17:57:48
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0