Ingen söndagsångest här inte..

Godkväll! Idag har jag haft mer läsare än på flera månader, för två månader sen hade jag näästan lika många som idag, men inte ens då.. Rolig respons att få när man väl skriver... Då får man mersmak även på det.

Jag ligger nu nerbäddad i sängen, har kollat ifatt på paradise hotel avsnitt från och till hela dagen idag.. Det var inget jag följde innan vi åkte men nu såg jag ett par stycken för jag var nyfiken på sörpingsbruttan, sen var jag fast, har säkert sett 7 avsnitt idag, no life tänker ni, men njaae fan det är söndag då fåår man ligga på soffan och göra ingenting en hel dag, helt utan dåligt samvete, iallafall om ni frågar mig!

Lite kort måste jag ändå kommentera just paradise hotel, jag köper att det är ett spel, men herregmingud så fula vissa människor är, på ett sätt är det skitbra, med tanke på att dem spelar ut folk galet bra, men så sjukt att man faktiskt kan vara så, helt utan samvete så trampar man på människor och sårar hit och dit.. Det är ju ändå ett konstigt beteende? Men som sagt, ett spel är ett spel och har man gett sig in i leken får man leken tåla, så är det ju. Jag blir bara lätt i chock när jag ser det, samtidigt som det är så kul att jag som sagt inte ens kan slita mig.... :P


nu borde jag ju egentligen ha somnat för längesen, eftersom klockan ringer 05.00, men har man slappat HELA dagen så är man ju inte sovtrött klockan nio liksom.....

Aja, i morgon kommer mer bilder från thailandet, kände att jag var lite snål idag, men det tog så mkt av min dyrbara tid... :P haha!


Kika in i morgon om ni vill se mer från paradiset!




Nu ska jag drömma om just det här underbara stället, vi hörs!

Det är kärlek!


Kommentarer
Postat av: EMPA

OMG JAG DÖR! JAG MÅSTE TYP ÅKA NU!! FAN VA VACKERT! 7 februari är lååååååååååångt! ÅÅH! Va härligt ni verkar ha haft det gumman! :D



klart du ska åka igen ju! I februari, haha förstå hur kul det skulle vara! :D haha



<3

2010-12-12 @ 23:43:58
URL: http://empaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0