Skitdag! Regnet står som spö i backen (v...

Skitdag! Regnet står som spö i backen (verkligen ordagrant) mobilbloggar för att inte åskan ska ta datorn. Ligger i sängen, inte varit utanför dörren idag, det går helt enkelt inte att gå ut, en halvtimmes uppehåll förut och jag var snabb som fan på med löparkläder, men jag hann inte... Skulle jag sätta ut min TÅ utanför dörren så skulle jag bli dyngsur. Jävla skit, okej med regn när man springer med det här är inte regn, det här är ngn jävla naturkatastrof !! Kan ju få blixten i huvudet eller vad som helst! Jag håller mig inne, helt enkelt, äter gott som jag bakade igår och lägger på mig kilon i lagom takt, jag är tjooock! Snacka om depp!!! Vågar man se på tv!? Min i sovrummet är väl värd en femma, den kan jag kolla på, min skönhet i vardagsrummet får förbli utdragen ur väggen minst dagen ut! På tal om skönhet, vissa människor gör sig verkligen inte på bild! Så jävla mkt snyggare irl! M u m s !


Kommentarer
Postat av: Jocke

Nej jag vet, bilder är inte riktigt min grej..

2010-08-17 @ 22:55:21
Postat av: C

Haha jocke, du är snygg både på bild och irl! :)

2010-08-18 @ 01:21:54
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: Akselsimone

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2011-03-11 @ 14:33:39
URL: http://akselsimone.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0