Pics!

Godkväll! :)

Asbra helg har precis seglat förbi! Berättar mer om den i morgon... I morgon förresten, då börjar allvaret efter 5 veckors ledighet! Och hostan är värre än ngnsin tidigare.... Heelt awesome! noot. Men jag tkr det känns heelt okej att börja jobba, bara för att sluta sova så länge på dagarna, somna så sent, komma igång med träningen på riktigt och få bort min semestermage som är allt annat än söt.




Bild från i fredags!




kolla, http;//Emmiihs.blogg.se, där finns lite fler pics!




När Irene Huss är slut så ska jag decka som en bebis, börjar som tur är inte förrän 13.30 i morgon, lucky me!






Tack för ursäkten förresten, då vet jag att du bryr dig!



(((Detta skulle publicerats igårkväll))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0